Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Fam Korte - WaarBenJij.nu Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Fam Korte - WaarBenJij.nu

Cocoa Beach

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Fam

12 Maart 2015 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

Vandaag op weg naar Kellypark. Alles netjes in de (s)Tom-(sTom) gezet maar we kwamen heel ergens anders terecht... Maar omdat we ook nog een dag Cocoa Beach (http://www.cocoabeach.com/) en naar het Kennedy Space Center (https://www.kennedyspacecenter.com/) wilden en daar nu in de buurt waren hebben we dat maar gedaan. We hebben weer een hele gezellige dag gehad.
Na het strand wat gedronken bij Paddy's Cassidy's Irish Pub. * grote glazen Coca-cola, 7-up en Jus-d'Orange voor 8 dolar. Tot nu toe vonden we alles duur hier maar dit was dus een koopje en nog meer toen we een 2e glas wilden die gratis was! Tja we zijn toch Hollanders hé ;-) Daarna naar Kennedy Space Center gereden. Daar alleen wat foto's gemaakt en naar huis gereden. Stan kreeg aardappeltjes met worteltjes en wij hebben pizza's gehaald.
Morgen naar Magic Kingdom Park.