Miami! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Fam Korte - WaarBenJij.nu Miami! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Fam Korte - WaarBenJij.nu

Miami!

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Fam

08 Maart 2015 | Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen om 8.00 uur stond het busje voor het NH Hotel in Brussel om ons naar de luchthaven van Zaventem te brengen. Gelijk inchecken en daarna ff een ontbijtje en daarna door de controle. Om 11.00 uur konden we boarden maar dat liep wel wat uit. Uiteindelijk vlogen we rond de klok van half 1. Werd gelijk al omgeroepen dat de vlucht ongeveer 10.30 zou duren. We hebben ons best vermaakt. Zelfs de kleinste heeft de reis goed doorstaan. Kregen al vrij snel warm eten. Aardappelpuree met wintergroenten en soort van haché. Het smaakte me heerlijk! Ongeveer 2 uur voor de landing nog een broodmaaltijd, tussendoor koffie, thee of water. Ook de frisdrank was gratis.
Rond de klok van 18.00 uur plaatselijke tijd zijn we geland op Airport van Miami. Daarna door de controle, koffers halen en toen naar de afdeling rent a car. Daarna konden we 2 SUV's ophalen! Super mooie auto's! De rit naar het huisje zou maar een minuut of 16 van het vliegveld moeten zijn, maar er was een nummertje vergeten dus dat duurde ff wat langer.
Alles ff bekeken en dan zie je dat het een leuk typisch Amerikaans huisje is.De kleine man zo gauw mogelijk in zn bedje. Daarna zijn op de moeders na de rest naar de supermarkt gegaan. Heel benieuwd waar ze straks mee terug komen en wat de eerste indruk daarvan is.
Toen we het vliegveld afreden was het al donker maar morgen gaan we het zien! Het is nu Nederlandse tijd 3.16! Plaatselijke tijd 21.16. Al met al de knollen voor vandaag wel op :-)

• 08 Maart 2015 - 10:14

Jolanda:

Geweldig en wat een leuke foto van in het vliegtuig, zie dat koppie van Stan!!

• 08 Maart 2015 - 13:01

Fam Korte:

De foto vanuit het vliegtuig is gemaakt boven de Bahama's!

• 08 Maart 2015 - 17:26

Arend Nijland:

Oh leuk zo,n verslag,smaakt naar meer.Veel plezier.